Radovan Auer

Máte-li pocit, že píšu jak dement, nejspíše dement jsem.
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x

Radovan Auer

A kolik zaplatí MF Dnes?

Rok vězení a dvacet let hanby za znásilnění, které nespáchal. Soud mu teď přiklepl odškodnění 766 tisíc. Podle mne docela málo, když uvážím, že si šel sednout na prahu dospělosti a do čtyřiceti si na něho sousedi ukazovali prstem. „Hele, pederast jde.“

22.2.2012 v 10:40 | Karma: 27,65 | Přečteno: 1639x | Diskuse| Společnost

Radovan Auer

Stávkující lékaři, prosím jděte. Bojíme se vás.

Vážení lékaři, Tedy vy, kteří jste se rozhodli podpořit další kolo stávkových aktivit táty Engela. Byl bych moc rád, kdybyste tentokrát své výhrůžky splnili a odešli. Jste totiž pro své okolí dost vážnou hrozbou.

14.11.2011 v 13:34 | Karma: 40,93 | Přečteno: 3334x | Diskuse| Politika

Radovan Auer

Kocourek Macek

Macek je hezké jméno pro kocoura a Macek je hezký příklad pro Kocourka. Macek skončil v politice 11.9.01, 9.11.11 skončil Kocourek. Aspoň ve vládě. Taková hezká hra čísel. To Mackovo datum si pár lidí pamatuje jenom proto, že šlo o TO 11.září. Datum, kdy skončil Kocourek už asi nebudeme znát příští týden.

10.11.2011 v 4:38 | Karma: 20,31 | Přečteno: 1664x | Diskuse| Politika

Radovan Auer

Zoofilismus

Drazí spoluobčané, opravdu nemám nic proti zoofilům. Zvláště pokud své sexuální praktiky provádějí v hygienickém prostředí, se zvířaty vlastními, které s danou praktikou projevila alespoň verbální souhlas. V případě zvířat hospodářských jsem na vážkách, zda tato činnost nesníží jejich ekonomický potenciál, ale budiž.

10.8.2011 v 15:04 | Karma: 24,11 | Přečteno: 2815x | Diskuse| Politika

Radovan Auer

Aktuality 4 - Děkujeme, odcházíme na Slovensko

První letošní aktuality jsou věnovány vlivu kvalitního vysokého umění na naše demokratické státní zřízení. Tento vliv je velkej jak prase.

13.1.2011 v 12:42 | Karma: 13,50 | Přečteno: 2292x | Diskuse| Politika

Radovan Auer

Aktuality 3 – Zápisky demonstranta, paní P. a Jakešenečka

Už je to víc než týden, co jsem demonstroval před pražským Magistrátem, takže aktualita dost neaktuální, mezitím stačila na jednoho pražského radního už prasknout aféra s kupováním hlasů. Pořád ve mně ale doznívá projev šéfa pražské ódéesky Borise Šťastného.

9.12.2010 v 19:05 | Karma: 16,36 | Přečteno: 1520x | Diskuse| Politika

Radovan Auer

Aktuality 2 – Znuděný poslanec Bém

„Seděl jsem totiž v Poslanecké sněmovně a při vší úctě k tomuto zákonodárnému sboru, jsem se nekonečně nudil.“ Krásně lidsky upřímná slova poslance Béma.

9.11.2010 v 23:32 | Karma: 20,27 | Přečteno: 1461x | Diskuse| Politika

Radovan Auer

Aktuality 1 – Bém, Paroubek, křížkovači, Tůma, žoldácká média

Občas mne některá zpráva v novinách dostane a já si říkám, že bych o tom měl napsat, když už jsem se teda stal tím blogerem. Pak přijde lennost, nedostatek nápadů, napíšu pár vět a konec. A za týden si v novinách přečtu nějakou fundovanost a říkám si, ty vole, měl jsi to napsat před tím týdnem, byla by to ještě větší fundovanost.

3.11.2010 v 0:39 | Karma: 14,32 | Přečteno: 1889x | Diskuse| Politika