Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

veskawesi

1. 7. 2010 16:58
hahahaha

takhle jsem se o blogu dlouho nezasmal:)

Tedy, smal jsem se az do okmaziku, kdy jsem si uvedomil (ted uz to toiz vypada jako tezka minulost) ze stacilo malo, a tenhle na psychologa zralej tajtrlik tu mohl vladnout. Brrr

Jako by na vas dychlo neco z minulosti  30 let stare!!

Uz ten slovnik, to ukazovani prstem na vikiky a nepratele.....fuj ten chlap je odpad 

0 0
možnosti

vipeeer2

1. 7. 2010 10:51
Článek

Autorovi článku patří mé uznání, protože mít tolik trpělivosti a hrabat se se vším svinstvem co Paroubek prohlásil, to bych opravdu nevydržel.

0 0
možnosti

Pravda vyděsí!

1. 7. 2010 13:09
Re: Článek

R^R^

0 0
možnosti

Ipma

1. 7. 2010 10:50
A co jste čekali?

Ten pán bude muset ještě HODNĚ DLOUHO  a HODNĚ NAHLAS vysvětlovat, kdo všechno za porážku ČSSD může .... abychom my tupci pochopili, že za ní mohou VŠICHNI a VŠECHNO .... kromě Jeho  Veličenstva Jirky, nejinteligentnějšího a nevzdělanějšího a hlavně nejlepšího diskutéra v zemi .... ten je z toho jedinej venku ;-D

0 0
možnosti

Sam Bell

1. 7. 2010 10:33
!

Já jsem říkal, že bez Paroubka pravicoví blogeři nebudou mít co psát...

0 0
možnosti

1politician

1. 7. 2010 10:25
Mnoho povyku pro nic

Tak by se dal nazvat autorův článek, kterej je tak hloupě dlouhej, že jsem ani neměl sílu ho dočíst. Zajímavý, někteří lidé si myslí, že čím víc toho nažvaní tím líp. Ale opravdu: Paroubek neměl odstupovat, teď si mnozí z nás nemají kde exponovat svůj Jungův stín, to byl od něj podraz.Rv

0 0
možnosti

LarsenV

1. 7. 2010 10:11
Pobavil jsem se -))))

paroubek je člověk, který by se v politice neměl vyskytovat. Vám karmu jak Brno !

0 0
možnosti

Astartoth

1. 7. 2010 10:51
Re: Pobavil jsem se -))))

Ty si osobujes pravo kadrovat lidi v politice?

0 0
možnosti

mrozh

1. 7. 2010 9:30
reklama

dobrý den, chci se zeptat, jestli ty reklamní odkazy do textu (např. "styl mojí paní" nebo "mám dobrou paměť")  přidáváte vy nebo je to práce nějaké hloupé mašinky v iDnes? "Hloupé" píšu proto, že ty odkazy jsou jak na divných místech a vůbec s ničím nesouvisejí (jako že by byly aspoň kontextové).

0 0
možnosti

krippell

1. 7. 2010 13:16
Re: reklama

můj první blog, ještě s tím neumím, takže ty odkazy tam zůstaly z původních textů

0 0
možnosti

hendrixx

1. 7. 2010 9:28
Zatím nejlepší...

.... rozbor Parobkovy verbální i písemné stylistiky, skrze níž k nám promlouvá jeho zraněné, zneuznané nitro s "posláním od vyšší bytosti". ;-DR^

0 0
možnosti

590130

1. 7. 2010 9:21
Karma

už za to, že jste se těmi jeho žvásty prohrabal.

0 0
možnosti

Obětní beránek od táboráku

1. 7. 2010 9:18
Číst povolební projevy pana P.

je spíš ztráta času... Ten člověk a jeho éra je už naštěstí pryč.

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Máte-li pocit, že píšu jak dement, nejspíše dement jsem.