Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

teseth1

14. 7. 2010 12:34
díky

za pobavení. Filmy nestály za nic a na knížky jsem radši neměl odvahu!

0 0
možnosti
M

maarr

10. 7. 2010 11:17
díky, pobavil jsem se..

...rozhodně víc, než když jsem viděl anděly a četl leonarda...navíc to má v landovi skvělou pointu...kámo...;-DR^

0 0
možnosti
MR

iluminat

9. 7. 2010 20:34
Dan Brown je dobry prodavac hovadin

a zadny zrucny remeslnik, Jeho knihy stoji za vyliz rit, neumi to poradne dokoncit, chtel by byt jako Umberto Eco ale nesaha mu po kotniki, dela jako ze neco nastudoval,ale studuje kulovy, ignoratn prvni tridy.

Ne ze by mi jeho "odhaleni" vadila, jsem presvedceny ateista. Ale jako spisovatel nestoji ani za tu backoru.-

0 0
možnosti
JK

lola-cz

9. 7. 2010 20:40
Re: Dan Brown je dobry prodavac hovadin

souhlas, zvlášť Symbol je srat chka jak byč Rv;-D 

0 0
možnosti
JK

lola-cz

9. 7. 2010 19:31
Kroupa

si teď rve... vlastně nemůže... no, prostě, Kroupa je naštvaný, že ho to nenapadlo dřív než vás :-) 

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

9. 7. 2010 17:46
dobrý

;-D

0 0
možnosti
SH0

sir Humphrey 001

9. 7. 2010 16:37
jo

:-)R^

0 0
možnosti
VI

Vlad IV

9. 7. 2010 16:19
Výborně.....!!

Třeba dle mého názoru dodat,že po přečtení tohoto díla by se spousta lidí ve světě začala považovat za odborníky na české dějiny.....!!

P.S.Vypadalo by to dle mého asi takhle: Sv.Václav? to přece každý ví,že to byl ten,co se spikl se sv.Vojtěchem,načež zrádně prohlásili Prahu hlavním městem, a společně s Petrem Parléřem,svým komplicem zmasakrovali v čele zfanatisovaných křesťanů veškerou pohanskou inteligenci.....;-D;-D;-D

R^ Karma!

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Máte-li pocit, že píšu jak dement, nejspíše dement jsem.