Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

eleska

22. 10. 2010 10:44
klasika!

když jsme byli s bráchou podstatně mladší, líbil se nám především ten auťák - tedy červený Jaguar, děj si tedy už moc nepamatuju, ale byla to klasika! aspoň do té doby neš přišli opravdoví muži z Langley, nebo od MI6 :o)

0 0
možnosti
M

motylek_02

20. 10. 2010 17:01
jeje

Jerry Bavlna... jak jsme mu rikali. A pak jeste McGyver, ktery lepil cysterny s kyselinou cokoladou a vysvetloval u toho jak ty polysacharidy zpolymerujou. ;-D

0 0
možnosti
PP

ippokorny

20. 10. 2010 1:17
Ten film se jmenoval jen Výstřely na Brodwayi.

Také pamatuji, děsná zadní projekce natočená možná zadním okénkem taxíku. A co český agent W4C?

0 0
možnosti
H

hromobití02

19. 10. 2010 23:41
Jerry Cotton!!!

je sakra agent! Jak ho nemůže nikdo znát? Do dneška jsem si uchoval matnou vzpomínku - první televizní špión, kterého jsem zaregistroval.

0 0
možnosti
GBAU

Good Bad and Ugly

19. 10. 2010 23:10
Máte to trochu popletený

Jerry Kotouč, jak se mu v praze říkalo jeszdil v červeném Jaguáru E-type a ne Porsche. Spaghetti western se to jmenovalo protože ty čtyři nejlepší a nejúspěšnější natočil italský režisér Sergio Leone a hudbu dělal také ital Ennio Morricone. Mimo jiné jeden se jmenoval jako můj nick. Další: Tenkrát na západě, Pro hrst dolarů a Pro pár dolarů navíc.

Gojko Mitič (říkali jsme mu Sitič) Natočil hodně indiánek. Pravda nebyly to filmy jako od MGM, ale uvšech byl udělán scénář podle skutečných událostí. Takže jsme se mohli troch poučit o životě rudých bratrů.

0 0
možnosti
RA

krippell

19. 10. 2010 23:23
Re: Máte to trochu popletený

máte pravdu, je to jaguár, v autech se nevyznám. ale spaghetti westerny točila italská studia většinou v itálii nebo španělsku. to, že je sergio leone dovedl k dokonalosti a dnes jsou považovány za klasičtější než klasické je věc jiná

0 0
možnosti
A

akki

19. 10. 2010 22:29
Jerry Cotton!

Děkuji za připomenutí!:-)

0 0
možnosti
C

Camino

19. 10. 2010 23:23
Re: Jerry Cotton!

Uf, zacinam byt sentimentalni. Jerry Cotton, byly prni knizky, ktere jsem cetla v anglictine po jednom semestru absolvovanem ve Svycarsku. Pochodovala jsem rok za svym ted uz ex manzelem v Australii a N. Zealand a v obchodech s pouzitymi knihami jsem za par centu kupovala Cottonky. Mohla bych je odrikat, diky za vzpominky.:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Máte-li pocit, že píšu jak dement, nejspíše dement jsem.