Diskuse

VIP oběti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

richardhorak

26. 1. 2011 18:31
Ale no tak ...

... zas tak nevkusné to není - já bych tam sice ten poslední řádek mít nemusel ... ale hlavní téma je hyenismus ... a ten tu řádí - vo tom žádná!

O tom co se stalo vím. Že tam byli zraněni dva slovenští herci jsem se dověděl až z tohoto článku - snad budou v pořádku, oba tyto herce mám totiž velmi rád ...

0 0
možnosti

iluminat

26. 1. 2011 20:00
Re: Ale no tak ...

hyenysmus se tak nejak projevuje prave v tom poslednim radku, to je nejhnusnejsi bulvar.

0 0
možnosti

satyricon

26. 1. 2011 18:03
nevkusný článek

Nevkusné. To nepíšu protože jsem Zuzku profesně poznal. Zrovna tak se to váže k bulvární pěnici Batošové a herci Pom.., i když mě jejich "umění" míjí obloukem. Dál nemám slov a dávám antikarmu.

0 0
možnosti

katkota

26. 1. 2011 17:57
take jsem si vsimla

ze o Kostelnem skoro ani slovo, o Fialove cele clanky. Ale zase si vemte, ze jenom u nas, protoze v Cechach Fialovou zname, pak jeste na Slovensku, ale to je vsechno. Je to samozrejme vuci druhym zranenym a pozustalym trochu "nefer", ale prodava to ... kazdopadne karma, hlavne za ten posledni radek.

0 0
možnosti

iluminat

26. 1. 2011 17:56
NECO TAK UBOHYHO SE SICE OBCAS OBJEVI

ale snazite se. A to kritizujete bulvar 8-o :-P Rv

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS