Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Angis

19. 9. 2011 17:44
Nabízejí i Hospodářské noviny...

...ale třeba v neděli nabízeli jen Blesk..jakoby v neděli nevycházelo vůbec nic jiného..hrůza. Tak jsem raději cestou koukal z okna. Ona je ta naše země ještě pořád krásná.. Rozhodně navštívím stránky ČD, internetový prodej se zlepšil?? Neuvěřitelné. A ty systémy slev..no já nevím.. občas jsem slyšel, že jsem prase, ale taky se v tom nevyznám. :-/

0 0
možnosti
KR

Kokodák, rebirth

19. 9. 2011 17:31
...

:-)R^

1 0
možnosti
ZK

SID09

19. 9. 2011 17:10
jo, jo

bylo na čase, aby ten stát dostal konkurenci ;-)R^!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2295x
Máte-li pocit, že píšu jak dement, nejspíše dement jsem.